Als dierencoach communiceer ik telepathisch met dieren. Ik vertaal dat wat dieren mij vertellen voor hun baasjes, met als doel dat ik jou, en alle andere baasjes, help om jullie dieren nog beter te gaan begrijpen. Zodat jullie band versterkt word en je nog meer verbinding mag ervaren met je dier. Het is namelijk mijn missie om zoveel mogelijk mensen en dieren te verbinden. Dat is immers waarom we paarden in ons leven hebben, toch? Wij worden hartstikke gelukkig van de verbinding die we voelen met deze prachtige dieren!
In deze zesde, en tevens laatste, gastblog wil ik je iets meegeven wat je helpt om de band met je paard te versterken. Het is een audio opname van een visualisatie oefening die je kunt doen als je bij je paard bent. De oefening helpt je om je hart nog meer te openen voor je paard. Daarnaast zorgt de oefening ervoor dat je verbinding maakt met jezelf. Dat is belangrijk, want je kunt alleen een verbinding aangaan met je paard als je verbonden bent met jezelf.
Deze oefening heb ik al eerder opgenomen en gepubliceerd op mijn podcast. Dat is de ‘’In verbinding met je dier’’ podcast en die is te vinden op Spotify en in de Apple Podcast app. Mocht je meer willen weten over communiceren met dieren en hoe jij meer in verbinding kunt komen met je paard, dan kan ik je de podcast van harte aanraden.
Goed. De podcast aflevering met daarin de meditatie oefening vind je via deze link:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/in-verbinding-met-je-dier-podcast/episodes/136-Visualisatie-open-je-hart-e279vmc
Voor nu neem ik afscheid van Equinemarkt. Mocht je het nog leuk vinden om mijn eerste gastblogs terug te lezen, dan vind je ze hier:
Blog 1: ‘’Hoe werkt telepathisch communiceren met dieren?’’
Blog 2: ‘’Wat is de meerwaarde van telepathisch communiceren met je paard?’’
Blog 3: ‘’Drie tips om zelf te communiceren met je paard’’.
Blog 4: ‘’Praktijkverhaal: het paard dat meer kapot was dan heel’’.
Blog 5: ‘'Praktijkverhaal: het paard dat alleen nog maar ‘nee' zei’'.