Wie is de persoon achter de gebruikersnaam? Wij vonden het een goed idee om onszelf als team zijnde eens voor te stellen, elke zaterdag zullen we een blog plaatsen om één van onze teamleden voor te stellen. Vandaag vertelt Doordraver over wie zij is en wat ze hier komt doen.
Over mijzelf
Hoi! Ik ben Marjolijn, beter bekend hier als Doordraver. Ik ben 28 jaar oud en ik kom uit Leusden. Al mijn hele leven bevind ik mij tussen de dieren, met paarden in de hoofdrol. Thuis heb ik nog een hele lieve Heilige Birmaan genaamd Lily.
Ik ben werkzaam bij Meldpunt 144, waar ik meldingen opmaak over verwaarloosde en mishandelde dieren. Daarnaast zit ik ook op de Alarmcentrale 112. Het is een leuke, variërende baan waarin eigenlijk geen dag hetzelfde is.
In mijn vrije tijd fotografeer ik graag en ga ik ook veel wandelen.
Mijn paardenleven
Ik heb helaas nog geen eigen paard mogen hebben, wel heb ik al veel verschillende bijrijdpaarden gehad. Zo heb ik jarenlang een hele leuke fjordenruin gereden, genaamd Winston, waarmee ik veel sprong en zelfs een cross gereden heb. Daarna heb ik de Gelderse merrie Aranca gereden. Door een blessure moest zij helaas ingeslapen worden, maar daarvoor is er nog een heel leuk veulen uit gefokt genaamd Odin. Een ontzettend knap dier die dit jaar drie zal worden!
Momenteel rijd ik de Franse Draver Rolex bij. Hij is inmiddels al bijna 17 jaar oud, maar nog zo kwiek als een vierjarige. We rijden voornamelijk veel dressuur en doen af en toe een buitenritje. In volle galop over de heide, dat vindt hij prachtig! Het is een heerlijk vrolijk paard, die altijd braaf is en altijd zijn beste beentje voor zet.
Wat ik op Equinemarkt doe
Op Equinemarkt ben ik Redacteur. Dat betekent dat ik verantwoordelijk ben voor de blogs! Hier schrijf ik, samen met de overige teamleden, informatieve en leuke blogs die jullie kunnen lezen. Deze blogs kunnen overal over gaan, zoals brandveiligheid of voeding, of een interessant interview bijvoorbeeld. Ook willen we evenementen gaan bezoeken zodat we jullie kunnen voorzien van live verslagen, en een beeldimpressie achteraf.
Wat ik wil bereiken op Equinemarkt
Een mooie community waarin we samen met de community een mooie blog bijhouden waarin iedereen wat van elkaar kan leren, en waarin we elkaar op de hoogte houden van het nieuws binnen de paardenwereld.